Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele, ongebruikte staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@profitechnederland.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ruilen
U kunt bij Profitechnederland.nl een artikel ruilen voor hetzelfde artikel met een andere motor. Neem hiervoor even contact met ons op via mail of telefoon. U retourneert de oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door. We brengen standaard verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Garantie en Reparatie
Op al onze producten heeft u 2 jaar garantie. We zullen altijd trachten het probleem op te lossen en hier coulant mee om te gaan.  Alle onderdelen van onze producten liggen in ons magazijn op voorraad. Zo bent u verzekerd van een zo kort mogelijk reparatietermijn. Mocht het product niet te repareren zijn, krijgt u van ons een nieuwe.

 

Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van Profitechnederland.nl.

Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op onze website. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het product, helpen u graag bij het oplossen van de artikelklacht.

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel repareren of vervangen. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we u hier vooraf over.